Today :

14 Februari 2011

Parut

Okey sekarang gua dah sihat sikit.Baru tadi gua masuk pejabat.Semua buat-buat macam nampak hantu masuk pejabat.Gua sengeh-sengeh hulur sijil sakit kiriman dokter tempoh hari.Semua tanya mana parut? mana luka? lu dah sehat ke? nak tengok..nak tengok..!.( semua buat muka eksited ).

Gua diam pendam sorang-sorang.

Gua cakap gua okey.Gua kuat macam superman.

hakikatnya...parut gua dekat punggung...macam mana gua nak tunjuk..cissss!



8 ulasan:

  1. bontot kena tusuk batang mop kea nyah oii ?

    BalasPadam
  2. wei lama aku tak dtg umah beliau ini

    sakit rupanya..sikit rindu

    BalasPadam
  3. Tikus - Eksiden..nyaris-nyaris temui jodoh dekat hospital(misi).. kah kah kah

    BalasPadam
  4. haha..tunjuk je la parut tu..hihi

    BalasPadam
  5. sesungguhnya saudara , ini adalah satu dugaan daripada tuhan yang maha Esa. Setiap yang berlaku ada hikmahnya yang tersendiri.Kita sebagai manusia
    yang bergelar mukmin sejati haruslah sabar dan redha apa yang berlaku.Sesungguhnya Allah amat menyayangi diri kita sebagai makhluk ciptaanNya.Sesungguhnya saya insan hanya mampu berkata-kata dengan memberi kata-kata nasihat, walaupun penderitaan yang ditanggung hanya anda yang tahu.....apa-apa semoga beristirehat...

    BalasPadam
  6. Hahahaha. bagi je lah neng0k..

    haaa tgk azri azman kate ape tuh =)

    BalasPadam
  7. Elina - tak boleh.ASET
    Azri - ya betul.PROSES cuci dosa. haha.
    loly - nk tengok? kah kah kah...

    BalasPadam