Today :

08 Januari 2011

Psychology


Tadi gua ada kelas.Kelas intro untuk semestar ini.Ini kelas lain macam punya ramai.Jadi,gua dapat seat sebelah makwe dressing nak pergi cucuk langit .Air kon kelas itu pun satu hal ,flow angin lebih pada dingin.

Lebih kurang 5 minit Syira duduk gam-gam sebelah kiri gua.Jadi sekarang kedudukan serangan jantina dari dua hala.Yang Syira borak macam biasa.Tapi yang sebelah kanan ni setai melawak main tepuk tepuk bahu kanan gua.Dia tak tau ke goyang malaikat nak catit pahala gua nanti?

Gua memang tak boleh thru setai dia berborak.Nasib gua tak jadi tepuk pipi dia pakai kerusi tadi.

Itu pensyarah pun satu hal,dia ajar psikologi.Belajar buat hipotesis dan penyata masalah.Belum apa-apa dah masak chepter dua.Apa cerita ?

Jadi hipotesis untuk hari ini.

Semakin lama makwe itu tepuk gua,semakin tinggi tahap psikologi gua.

13 ulasan:

  1. setai = stail.

    gua malas nk banggakan engres sgt.

    BalasPadam
  2. tahap saikologi kamu tu stim kah?heheheh

    BalasPadam
  3. sedap hipotesis tuhss. mesti masa skola dlu blaja wat hipotesis kaw2. ahaha

    BalasPadam
  4. haha.. kes naya ni.... pasni tobat ke nk duk situ... die gurau tepok2 plak ye....

    BalasPadam
  5. jangan main bro..sat g jadi lain...naik air kang..hohoh!... satu g...jangan lak..ko g aplikasi psikologi kat dak tuh..karang tak cukup tanah dia kejar ko sampai kat umah..hak3!!!

    BalasPadam
  6. redha je la.... da rezeki.. agaggagaga.....

    BalasPadam
  7. makwe tu suka tengok bun kot :)

    BalasPadam
  8. HAHA. rambut belah tengah kot!
    gila SETAI! XD

    BalasPadam
  9. rambut ko belah tengah???

    gile nerd?
    ke tipu tipu je ni?
    jangan main main tau..

    BalasPadam
  10. BuN, kO sAikO La diE bLk..hAk3!!~

    BalasPadam
  11. alah hg suka sbnarnye kan??????
    hahhahaha

    BalasPadam