Today :

07 Januari 2011

Ugutan Secara Halus

Kami akan binasakan hidup Anda.


Yang Benar ,

PTPTN.

*******

Lebih kurang macam itulah bunyi setelah di ringkaskan dari dalam sampul ditemui di kaki pintu pagi tadi.Pekara-pekara begini gua tidak ambil mudah.Tambahan lagi melibatkan masa depan.Keh keh keh.

20 ulasan:

  1. sem ni gua rasa tercekik nak bayar yuran.

    BalasPadam
  2. jgn lupa byar ptptn tu..haha

    BalasPadam
  3. miera gua pernah byk sekali je.itu lah kali pertama.dan itulah kali terakhir.

    gua akan pasang azam strt byr thun dpn..

    keh keh keh.

    syira- gua pun sama.

    BalasPadam
  4. james buns... itulah surat cinta namnye..kalu takde surat itu..maka tiadalah perasaan cinta.. hohoh!!

    BalasPadam
  5. ptptn lembab mse nak bagi duit.. bile mintak duit nak cepat je...adoi~!

    BalasPadam
  6. aik?????















    sejak bile tuka nme blog??hehehe



















    try serve scholarship.........









    kalau tak tahan dgn pitispitistipu

    BalasPadam
  7. keh keh.sama lahh..saya kena byr umah sewa lagi..pergghh...~


    bw here!jom tgk entri baru!

    BalasPadam
  8. bersenang senang dahulu, bersusah susah kemudian haha

    BalasPadam
  9. eh jenuh nk byaq ptptn...service charge dya salu naek kot...nasib baek aku xde ptptn.wuhuhu

    BalasPadam
  10. mukmin - haha..boleh gila surat cinta ini
    ayie - tahu tak apa.megecewakan
    cik molekul - sudah lama la.
    hanisah - i will
    bonto - haha.tau xpe.
    shada - woho.
    semah - u r lucky.

    BalasPadam
  11. balas kat ptptpu tu ckp wa xtkut sama surat cinta lu bai..haha

    BalasPadam
  12. Funna - haha.buat bodoh itu lg style.
    Iman shah - haha..abaikan
    bezbuddy - haha..xnk!

    BalasPadam
  13. bUN, BettEr sttLe kN Cpt, Nt NamE kO bLAck List bArU taU..hIk3!!~

    BalasPadam
  14. nasib baek aku xde ptptn.fuhhhh
    free from debt.

    BalasPadam