Today :

21 Disember 2010

Perbualan

Lokasi : Kedai Makan berhadapan Koi Kinrara.

Pap ! Pap ! Pap ! ( bunyi larian anak ).

Berlari-lari anak keling itu mendapatkan ibunya sambil memeluk erat peha ibunya seperti tidak mahu melepaskanya dengan mata berkilat serta kaki berbirat.

"Ama ..! Ama..!" Pung Pang Pung Pang ( Bahasa Tamil ).

Gua gagal terjemah harap maaf semua.

Gua sedang bersidai santai breakfast bersama Amin sambil pekena nasi goreng dan kopi suam.

Amin : Hah..ni mesti kes curi duit mak pegi cc ni.

Gua : biasa la..sembang macam keling lah ni.. Kah kah kah.

Amin : nasib la mak dia tahan.Tidak mesti bapak dia cok slam lagi sekali.

Gua : Pagi-pagi dah main rayet-rayet anak apa cerita ?

Amin : Dulu bapak kau garang tak ?

Gua :

Pergh..jangan cakap la..mula-mula rotan.Tapi tak ada kesan.Dia try tali pinggang pula.Gua steady lagi.Siap boleh usik adik lagi lepas tu.Start dia smack down pakai tangan. Mak gua banyak baking gua.Lepas itu mak gua nangis-nangis dan akhirnya bapak gua termakan hasutan.Dia dah tak pakai tangan lepas tu.

Amin : lepas tu dia pakai pulak lepas tu.

Gua : Kaki !

24 ulasan:

  1. woo kaki..oke, bapak yg rock..haha

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. haha. patut kah? mungkin patut guna kaki

    BalasPadam
  4. hahhaa....nasib baik tak lepuk gune tong gas...tapi kalu guna tong gas tak terbekesan kot kat ko..hak3!!!!=))

    BalasPadam
  5. lagi sedap bila kaki tu tendang bertubi2 xD

    BalasPadam
  6. 'keling' perkataan untuk geng2 mamak dan agak kurang sopan disitu...xok kot digunakan...hehe ape2 chop slam memang skill yang cool...hehe

    BalasPadam
  7. gua tak boleh nak gambarkan kebengisan bapak gua didik gua 1 hari dlu utk bentuk gua jadi orang.

    nasib tak jadi orang-orang.

    BalasPadam
  8. ni mesti ko degil kan?tu sebab kene blasah slalu...haha...kem salam kt bapak ko ye...hehe

    p/s: blog dah berwajah baru...cantik...keep it up!

    BalasPadam
  9. haha...suci la sgt muke ko tu :P

    BalasPadam
  10. alhamdulillah la....hehe...nape tanye?nak bg adiah ke?haha

    BalasPadam
  11. sebuah jam tangan licon ok?! kah kah kah

    BalasPadam
  12. ceittt...dah agak dah...pasangla shoutbox...senang kit nak bergosip...hahaha...mane ade sambut krismas..santa claus xsuke aku :P

    BalasPadam
  13. hehehe...biasela...kdang2 dorg mls nak bace...fb xde ke?

    BalasPadam
  14. yeah! aku backing bapak ko! hahaha..

    BalasPadam
  15. mungkin kaki lebih sesuai dengn lu .

    keh keh .

    :D

    BalasPadam
  16. haha.. lepas dpt kaki baru ko insaf ke? kah3

    BalasPadam
  17. lebih kurang begitu la ceritanya ahmad jo.

    BalasPadam
  18. mana ada kame-kame ha versi tamil.

    -_-

    BalasPadam