Today :

20 Disember 2010

Dari Kolompo - Bukan ke Machasta 2

Perjalanan di atas lebuhraya Utara -Selatan tidak makan masa terlalu lama seperti kami membuang masa mencari lokasi Homestay di Pendang atas kesilapan lidah seorang sahabat yang gua tak boleh nak tulis namanya.

KEDAI BORONG BRADER! bukan BURUNG! .

(gua tak salahkan dia ,dah memang lidah dia pendek ).

Sebutan jahanam kedai burung dia buat kami sesat tanpa kompas dekat sejam!

Atas usaha yang gigih dan poket yang mendidih akhirnya.Kami tiba di homestay abah Husni iaitu bukan geng bintang tiga merangkap rakan serumah yang meyediakan tempat tidur untuk aktiviti esok.

" Apa ni Husni letak kuali depan ruang tamu ". terjah Bukan Abg Raba sejurus menbuka pintu rumah.

"Kah kah kah ".Dengar dari ruang tamu rumah.Gua melulu masuk untuk meyaksikan sendiri insiden itu berpunca dari apa.

Tergamam gua.Hilang megantuk gua tadi.Gua ingat ini kuali memang layak duduk depan ruang tamu.Gua hanya terduduk dan cuba hantukan kepala di dinding serta gelak guling-guling.

Jangan cuba-cuba beli TV jenama Quayle! kah kah kah.

10 ulasan:

  1. ceyh

    sgt terkedu igatkan kuali apee

    quayle

    sgt style di situu

    BalasPadam
  2. haha...jenama hebat tu,jgn maen2

    BalasPadam
  3. salam

    wah jauh merantai mike....jgn buat tak syenonoh kat tempat org

    BalasPadam
  4. hahahah...aku ingat kan..ape...5 kali aku ulang bace entri ini...rupenye tv.. salah aku gak tak bace sampai habis..hohoho

    BalasPadam
  5. ha3..;p

    anda d tag :
    http://wyna95nubies.blogspot.com/2010/12/blogger-list-pilihan-hanani-hani-mkay.html

    BalasPadam
  6. hehhehhehhehe.tumpg gelak guling2...hehhe

    BalasPadam
  7. xpenah dgr pn jenama tu...hahaha

    BalasPadam