Today :

25 November 2010

Tipu Sunat

Tadi kebetulan masa gua nak menaiki motosikal tiba-tiba kelihatan kelibat lembaga hitam melintas di hadapan gua.

Kencang habis degupan jantung gua.Gua pejamkan mata .Tanda tak sanggup melihat.Gua buka mata balik tiba-tiba lembaga itu ghaib.1000 hembusan lega dari rongga veterbrata saringan pernafasan gua.

Kebetulan lagi,seorang amoi warga emas sedang melintas jalan.Gua terpaksa menarik "handbreak" motor gua dan menolong amoi warga emas itu ." Dah bagi betis hendak peha pula " itu lah ungkapan bangsat gua kepada warga tua itu.Ada ke patut di suruhnya gua "add" facebook dia.

Atas dasar kemanusiaan gua berjanji akan "add" sebagai rakan.Bila gua kembali ke arah pacuan beroda gua.Gua dapati pacuan beroda gua merajuk akibat tinggal terlalu lama.Tak boleh "Start" pula.Gua dengan serabai menahan bas .

Gambar ini di ambil sebelum kemalangan

Malang tidak berbau.Bas yang gua tahan terbabas di hadapan gua.Terpaksa la gua menjadi hero membantu gadis-gadis yang tersepit dan cedera kesakitan.Bagi pihak lelaki gua biarkan mati di situ. Gua bertindak atas dasar megelak fitnah gay dan liwat.

Lepas selesai semua baru lah gua tiba di sektor pekerjaan dengan tenang.

*****

Gua : Min lu rasa gebang datang lewat gua arini boleh pakai tak?

Min : .....

8 ulasan:

  1. aahh wa xtau mane nk reply..kompius! wa dengan ilmu ijtihad yang sesat ni menjatuhkan hukum x valid la pd kenazaran lu tu. ngehh..bende biase je kan.tp wa je yg x biasa. maafkanlah wa yang hidup zaman dinasour neh..aghh~

    BalasPadam
  2. mak aih.... tipu sunat cam otromen......

    BalasPadam
  3. urmm,sebenarnya ada ka tipu sunat nih??huhu

    BalasPadam
  4. pertama kali dtg blog ni. jey follow ye. salam perkenalan

    BalasPadam
  5. mmg cool giler alasan ni bro...hehe..gelak jer baca...lu mmg sempoi...

    BalasPadam
  6. ea?? acanenye niyh?? hahaha ape2 pon lawak meyh :D

    BalasPadam