Today :

26 November 2010

Double Meaning.

Baru sekejap tak post entire gua tak senang hati. Gua tak boleh satu hari tak kasi reader gua gelak hiburkan hati.

Gua suka intro di atas.Sekali lagi.

Baru Sekejap tak post entire gua tak senang hati.Bukan apa cuma nak kasi reader gua gelak guling-geling depan komputer.noktah.

Semasa gua dalam perjalanan menuju ke sektor pekerjaan.Gua singgah di kedai tepi jalan Nasi Lemak depan Esso Mobil.

Tidak hairanlah kalau budak zaman sekarang comolot tepi jalan sebab gua terdengar dialog budak sekolah rendah yang biadab terhadap awek si penjual nasi lemak.

Budak : Kak, Nasi Lemak Kak bapa posen ?

Gua : Budak akhir zaman. ( sambil mengelengkan kepala ).


8 ulasan:

  1. gua suka nasik lemak 3.50...kenyang...

    BalasPadam
  2. hahhahahha... konpem akak 2 cakap, ni nasik lemak sotong campur ayam.... rm4.50 dek... hahhahahha

    BalasPadam
  3. cehhh..bole pulak aku pending tadi.
    paham sudah.
    hahaha.

    BalasPadam
  4. hahaha xle bla..sabar je la dak2 kecik zmn skng kan..

    BalasPadam
  5. bdk tu xbmksud kot ckp cmtu.... dak besar yg dgr tu ar ter double meaning kan,,, hahaha

    BalasPadam