Today :

18 Februari 2011

Stokin

hemmmmmmmmmm....

Gua tarik nafas panjang.Tak lepas.Usaha gua gagal.


Gua cuba sekali lagi.

hem.......

Masih lagi gagal.Gua hanya mengelengkan kepala berkali-kali.Kali ini gua kena buat betul-betul pinta gua dalam hati.Gua teran lagi sampai muka gua jadi sedap-sedap warna merah kepala lori hantu tapi masih lagi ketemu jalan buntu. Seperti ada gumpulan stokin di dalam saluran pernafasan.

Nampaknya gua terpaksa mengunakan saluran pernafasan alternatif lagi la hari ni.Pakai mulut. Nanti time makan mula la tak cukup oksigen.Tercungap-cungap.Tapi tak apa.Ini semua proses cuci dosa agaknya.

Dekat tangan gua sekarang ada ubat selsema paling power gua mintak tadi.Harga dia RM13 sepapan.Rasa dia? Macam jahanam.Jangan tanya.Tapi orang kata yang rasa macam jahanam ini lah penawar.

Sekarang gua nak sambung beradu.Semalam tak cukup padu tidur gua.Banyak fikir macam mana nak keluarkan stokin dari hidung ni.Haish..

10 ulasan:

  1. hihi...stokin pulak jadi persamaan ek..

    BalasPadam
  2. penawar memang mcm jahanam .

    semoga cepat sembuh !

    BalasPadam
  3. beli la pam hingus yg baby guna tu...senang jer..heheeee

    BalasPadam
  4. ahaha~
    clirinase sudeyh~
    semoge cepat sembuh yer

    BalasPadam
  5. sakit bontot ke sakit idung ni..cuba spesifik sikit

    BalasPadam
  6. ciannyer..selsema lak... makan ubat batok cap atok dan cucu ..selsema hilang, batok lak dtg huuuu

    BalasPadam