Today :

09 Disember 2010

Serangan Dua Hala

Dalam keadaan hati yang tengah gundah gulana.hati yang mencicit kesakitan.Serta kecewa yang mendadak akibat kematian isteri 2 3 hari lepas.Gua tak banyak bercakap.Gua duduk senyap-senyap .Sopan-sopan macam lelaki melayu terakhir di penjuru meja makan kedai Sala Thai.

Tidak lama kemudian,datang seorang sahabat lama dengan kaca mata sebiji ala-ala Legenda Budak Setan meyapa.

Lantas kami berborak lah.Nasiblah dia pandai berceloteh dan berjenaka .Girang juga hati gua di buatnya.Sempat juga dia sembang business dia yang kencang.Sini buka maju,sana buka maju.Kagum juga gua mendengarnya sambil terganga mulut gua mendengarnya.

Dah lama dia buat business ini bilang dia lagi.Tapi 1 pun tak goyang.Semua nampak berjaya dari segi keuntungan dan kawalan pentakbiran di bawahnya.Sejurus selepas kami menjamu selera.Gua lihat dia tergesa-gesa membelahkan diri menaiki kereta produk Malaysia miliknya.

Gua terpinga-pinga.

Sekarang apa cerita ?Goyang nak bayar ke brader ?Lu kata business lu kencang..haish..


19 ulasan:

  1. hah kau, idea berlambaklah. aku suka blog kau! :D

    BalasPadam
  2. ni cerita benar k ape ni..ko tertipu k bro?

    BalasPadam
  3. aishh..wni xjumpa cbox kamu laa.hee..dtg balas kunjgan kamo..hee

    BalasPadam
  4. gua kena gebang dengan itu budak sembang kencang.

    haish...nasib la gua pemurah dan tidak amarah.

    BalasPadam
  5. weh...james buns..ko biat betul isteri ko dah meniggal...serius lah weh...takut aku dengar...hohohohohoho.. apa2 pun entri ini...shok abis....!!!! naik sampai kepala.. hohoohh.... hak3!!!!... (komen ini ditak membawa sebarang unsur yang tidak sihat ok?)

    BalasPadam
  6. meh aku tengok skit rupe budak keciwa..hahahahah

    BalasPadam
  7. semah mongok.gua tulis bahasa siam satgi kot.

    tima kasih farah..u r my heroin..hua3..

    BalasPadam
  8. bro, bila nak belanaja ira makan?

    BalasPadam
  9. jalan sini..nice bog..follow me..bicarahatikulynda.blogspot.com..:)

    BalasPadam
  10. haha kena kencing. dah la mati bini, kena tipu pulak tu.

    BalasPadam
  11. jahat gile kwn ko tu...yela tu die ad bisnes...bisnes taik aym kot...huh

    BalasPadam
  12. gua cuma di keciwakan bagai laki mati bini. blom kawin kot..dah ke? ah gua lupa.

    BalasPadam