Today :

10 Disember 2010

Sabotaj

Hati gua rasa tak sedap.Bangun pagi pun rasa meyesal .Gua tak buat salah.Gua pasang radio kuat-kuat.Gua capai tuala kuning gua bercorak ezotik tahi lalat menuju solo ke kamar mandi.

Brang! Brang! Brang!

Gua keluar kamar mandi.Pakai baju berkolar serta seluar jean lusuh peribadi.Walaupun gua tak punyai makwe tetapi hati gua hepi.Kalau gua suka dekat makwe pun.Habis kuat gua syok sendiri lepas tu hilang begitu.Hebatkan?Tapi, ini hari hati tak rasa macam biasa.Kocak dia lebih rancak.

Sejak RON97 melonjak naik tanpa belas kasihan.Gua banyak pandu uji pacuan 2 roda daripada kereta gua.Terdetik hati yang kelana ini ingin menaiki kereta harini.Bukan gua sorang membuat keputusan drastik sebegini ramai lagi hamba abdi RON97 megambil keputusan seperti gua barangkali.

Melangah kurang sedepa, selangkah demi selangkah gua gagahkan ke kereta gua.Hati lagi tak enak.Macam ada tak kena.Kadang-kadang gua buat-buat cemas pandang belakang.Mana tau dapat kurangkan suspen dalam diri.Tapi hasilnya masih sama.

Hati makin berkocak lantang.Bermacam-macam bermain di perkarangan minda.Akibat di biarkan kereta terdampar terlalu lama di persimpangan rumah gua.Maklum la KL parking is faking.Dia punya susah cari parking boleh kecam jiwa.Kereta pun sudah tidak terbela.Lama tidak mandikan dia.Hari ini nak mandikan dia hadas besar bicara hati gua.

Tiba di hadapan kereta.Gua Dapati..

Terdapat ukiran pada cermin belakang kereta gua yang berhabuk tepu mengunakan jari telunjuk.Dua coretan pendek.Tepat dan padu.Walaupun tidak kekal di sana .Tetapi kekal di hati menusuk kalbu.Dua patah perkataan yang menjawab kerunsingan di pagi ini.


" Gay Sepi "

*****
Soal Selidik :-

Perlu ke gua cari makwe ?


bukan ini yang gua cari


"Abah tak mintak yang ada Ijazah,cuma nak cari yang pandai megaji"
Pak cik Mahazir Husin 2007




10 ulasan:

  1. gay sepi...........................................











    .....................................................sepi x komen aku....?


    *bunyik cengkerik...~

    BalasPadam
  2. hahaha....nauzubillahhiminzalik....hahhaa..jgn buat gile bro..hahahhah.....nabi tak mengaku umat....hak3!!!....tapi aku percaya ko..lelaki sejati hohohoho....semoga mendapt pasangan solehah yep.... kepada pakcik mahazir... anak pakcik ni terbaik!!! hak3!!!

    BalasPadam
  3. huhu..jalan cerita yang menarik...heee

    BalasPadam
  4. ayat pakcik mahazir husin terbaek ..

    BalasPadam
  5. "Abah tak mintak yang ada Ijazah,cuma nak cari yang pandai megaji"

    nice one !

    BalasPadam
  6. jangan cari makwe bro, cari bakal ibu pada anak ko nanti.

    BalasPadam
  7. aku pandai mengaji.
    seswai dgn kata2 pakcik husin kau

    BalasPadam
  8. haha...jgn cari yg pandai ngaji...cari yg tau apa itu islam dan yg tau ikut cara idup islam..u will be very happy..trust me :D

    BalasPadam