Today :

26 Disember 2010

Cerita Bola Dari Kaki Penaja

Kepincangan dalam bola sepak bola kini terjawab apabila bomoh Indonesia mengunakan mantera
" saya gay, saya ok " telah tewas dengan mulut masin gua yang berkongsi meja makan dengan bibik dari Indonesia.

Secara tidak langsung barulah semangat kesukakanan dapat dipupuk dari ruang tamu rumah.

Selain itu juga, Pemain Malaysia mengunakan tackle keras ke atas pemain Indonesia.Bagi memastikan tindakan Malaysia betul-betul agrresive.

Gua sangat Aggresive menaip walaupun hingus meleleh bertubi-tubi.



"Kita perlu aggresive barulah memberikan tekanan kepada mereka"
Rajagopal



11 ulasan:

  1. agresif dalam membuat sesuatu hubungan

    BalasPadam
  2. hahaaha..kau kene struggle lebih skit..biar kasi aggresif higus tuh kuar hahaha....

    semoga cepat sembuh lah ek..nnt boleh join aku g indon kita tgok life..kasi leser mata marcus...hahahhah

    BalasPadam
  3. wey, aku baca dua tiga kali aku still tak paham. hahaha, bola tadi hebat. tengok ah goalie pakwe sape . kuangkuangkuang

    BalasPadam
  4. Tikus - Dia bukan scandal!
    Anisa - tima kaseh.
    mukmin - biasa la bro.Hingus aggresive.
    fara - kau tak komen gua compelin pasal dokter?
    kah kah kah...eceh..golie indon ah tu

    BalasPadam
  5. entah...
    selama ni nmpk pnakut sgt.hehehe
    smalam mmg suke sgt2

    BalasPadam
  6. agresif ni sgt perlu utk berjaya..
    mandrem??

    BalasPadam
  7. haha babe..sakan no semalam.
    eh,aku baru balik dr perak.byk duit hbs.tgk2
    kau boleh bagi diskaun tempat penginapan.
    ah.menyesal.tak perasan la.

    BalasPadam
  8. athiea - ya malaysia boleh!
    yot - mandrem la.dukun2 indon boleh thn juga.goyang bomoh malaysia.

    Anis- i will.

    Syafiqa- rugi rugi. rugi rugi.ulang lg.RUGI!

    BalasPadam
  9. hingus meleleh masuk mulut!
    ubat plg mujarab! =..=

    BalasPadam