Today :

11 November 2010

peperiksaan , hiburan dan korban

Kalau dulu Smaldino dipersalahkan atas penerbitan sasteranya yang menjadikan hidup gua rumit.Kali ini gua akan megetengahkan Frank Parson kerana mencipta satu karya agong membabitkan "Bimbingan kaunseling" secara tidak langsung bukan membimbing gua , tapi cukup membimbangkan gua kerana terlalu banyak mitos - mitos & falsampah dalam karangan beliau yang tak dapat gua terapkan dalam otak gua.

Tune Study , semalam gua tune mood study subjek gua send *126# ke otak gua , Di jwb " harap maaf baki mood anda tidak mencukupi sila tambah hiburan utk memulakan sebarang study . Fuh ,Gua tutup buku gua..Simpan kemas & rapi dalam almari . Turun bawah nikmati khayalan daripada sebuah kotak kecil yang di beri nama Telebisyen. Kotak paling berpengaruh dalam dunia..

Interversis krisis buat jiwa gua yang lara sudah terubat bila gua di gemparkan dengan kelulusan cuti gua sempana raya aidiladha diluluskan tanpa sebarang persoalan lucah dari majikan. Yeah ,
Sungguh baik hati bos gua .Tak pernah sebelum ini membenarkan cuti tanpa sebarang persoalan.Maybe , sebab gua ada type note kecik kt bawah . "Kalau encik tak lulus , enciklah yang saya harus korban untuk tahun ini " iklas!. Kalau dia perasan alhamdulilah.


*****



Gua tak anggap blogger gua sebagai blogger sebab gua menulis bukan kerana perhatian .Tetapi
kerna minat . Salam sekian sempena aidiladha tak lama lagi.

5 ulasan:

  1. otak gua pun serabut nak translatekan sebijik sebijik english word dia nie

    BalasPadam
  2. google tranlate tak berapa membantu. pengguna kata tak sekata.berterabur~

    BalasPadam
  3. "Kalau encik tak lulus , enciklah yang saya harus korban untuk tahun ini "

    sya nk korbankan bun =P

    BalasPadam
  4. marilah.sedia berkhidmat demi kepuasan hati pelanggan.

    :0

    BalasPadam