Today :

08 November 2010

Terbaik dari Ladang.





Memori ialah daya ingatan seseorang dari sudut definisi . Memori boleh di tambah dan di buang..

Hanya memori manusia yang senang di buang susah d tambah . Selalu full . :)

Akibat terlalu banyak madah dan akronim yang gua kene hafal. Gua pn search la ternet cara

menguatkan ingatan. Gua terbaca mkn anggur,minum soya la,yang paling senang mkin kismis.

Gua pn apa lagi alang-alang kedai Sem Ah Yem hanya beberapa depa jaraknya dengan posisi gua

tadi.Gua pon beli la kismis CAP LIGO. Pergh..yg hairan Product of USA. RM 1.20 sen shj. Ingat

nak beli 2. Tapi beli 1 je la rasa . Punya la makan. Sedap , makan sikit- sikit x puas. ape lagi. letak

semua atas tapak tangan masuk mulut. Kunyah punya kunyah , seatle. Tiba-tiba, jeng jeng jeng !

gua tengok dalam kotak tu, bila gua nk kutip sisa-sisa terakhir . Gua nmpak ada ulat gemuk 2

ekor. Pergh , Gua pun ckp dalam hati . " patut la sedap ,sbb tu ulat pn makan " mesti byk

vitamin Lepas kejadian tadi..Gua trauma tgk kotak LIGO lagi dah.. Nsib baik gua share sikit

dengan member gua. So tak rasa ralat sangat. hehe.


p/s : check dulu lain kali..gua pn x sure bper ekor gua telan ulat..kyg sampai esok ni..haha

2 ulasan: