Today :

15 Mei 2011

Cinta itu subjektif

Sangat lama rupanya gua mendiamkan diri.Kadang-kadang orang kata duduk diam lebih baik daripada berkata banyak tapi tiada isinya.Dan lagi satu.Diam-diam ubi berisi.

Sekarang ni gua tengah tulis satu cerita cinta.Tapi gua tak fikir nak publish.Gua tak tau dia boleh pegi tak boleh pegi.Tapi tadi kawan gua pesan.Ada 1 cerita cinta memang tak boleh pegi.Penat gua pujuk tanya dia apa jenis cinta yang tak boleh pegi tu.

Dia ckp.

"Cinta Sejenis"

10 ulasan:

  1. haha. baru ja lepaih tengok cta GLEE. slumber badak diorang ja cium2 sejenis. gelimat ngat aih! =..=

    BalasPadam
  2. kenapa nak cite pasal diri sendiri ni..?


    jangan..jangan...

    BalasPadam
  3. seha - 1 lama je ni.
    farah - haha...jgn buka pekung d dada..takut terbuka pekung sendiri.
    sw - ke kamu sukakannya!?
    imanshah -mcm aku?aku kan mcm kau..so sama la..lala

    BalasPadam
  4. ada 1 movie cinta sejenis yg sgt sedih. drpd geli bertukar kesian. movie korea yg b'tajuk Frozen Flowers. Best citer dia..

    BalasPadam
  5. haish..jgn la suggest benda gay kt sini. haha

    BalasPadam
  6. wow.. like.. haha.. yerk!!

    BalasPadam