Today :

16 Mac 2011

Segera Insaf


1. Stunami itu bukan bala dan malapetaka.Tapi proses cuci dosa manusia.Percayalah.Dan dalam surat khabar dan media masa.Tak habis-habis salahkan ombak jahat.Tak pernah fikir salah manusia?

2. Semalam gua berborak dengan satu brader yang true hisap rokok.Dia memang tegar.Boleh cecah 3 kotak 1 hari.Dah macam-macam dia cuba katanya.Dekat semua kawan-kawan dia ambil nasihat.Tapi bila gua fikir-fikir balik.Boleh tahan juga dia punya bengap.Sebab kawan-kawan dia perokok.Serupalah macam megambil petua diet pada orang gemuk.

3. Cuaca dekat malaysia sekarang memang betul-betul sikit lagi nak solid jadi 2 musim.2 musim? cukup la.Semusim di hujan. Dan semusim lagi di panas.

4. Semalam gua dapat SMS, "Kau tak balik minggu ni,kau murtad jadi orang Epoh".Okey gua mesti kena balik minggu ni.Jadi simpan dan tangguh semua program yang tak pakai air semayang dekat Kolompo ni.

Gua dah lama tak pekena nasi ni.Dah rindu!

12 ulasan:

  1. bala tau bala...bala tu diturunkan kepada orang orang yang mungkar tau!

    BalasPadam
  2. suma tahu ini tanda kiamat .

    tolong buat delivery nasi tu satu bngkus .
    boleh ?

    BalasPadam
  3. tanda akhir zaman.

    dan nasi itu nampak sangat meriah.

    BalasPadam
  4. nasi kukus kan. sedap2. org ckp xleh nk berenti mrokok. tu 1 lawak nyata

    BalasPadam
  5. lama tak singgah sini..pekabau lahabau??wahaha

    BalasPadam
  6. bala dari tuhan sebab perangai manusia yang makin teruk.

    BalasPadam