Today :

16 Disember 2010

Fakta Semasa Saya

1. Semalam goal yang outside tu.Memang tajam.Teringat zaman gua jadi star di bangku sekolah rendah dulu masa PJK.Walaupun permainan di separuh masa pertama agak hambar.Tetapi akhirnya kaum asia pemakan kucing dan anjing itu berjaya di jinakan oleh Malaysia.

2. Sekarang rumah gua agak sibuk.Setelah bancian di buat.Terdapat 1 lagi kuota kekosongan katil ini kerana Pisang telah berjaya bergelar seorang suami orang.Walaubagaimana pun,budak rumah 24 pantai hill park berharap agar Pisang berjaya menubuhkan 1 pasukan ragbi dengan bilangan anak yang bakal di lahirkan kelak.

3. Pada sabtu ini juga akan berlangsung satu lagi pertabalan raja sehari Pendekar Mustar di Pendang.Kami akan beramai-ramai konvoi ke sana menjayakan majlis persandingan beliau.Mengikut kata beliau tema yang di gunakan berwarna hijau ini bercanggah dengan hari Natal tak lama lagi.

4. Ekoran pemergian Pisang dan Pendekar Mustar dari rumah sewa ini.Maka penempatan mereka di musnahkan.Ini bagi megelakan reaksi buruk dan tanggapan negetif terhadap kemusnahan persekitaran yang di lakukan mereka.Kini kehadiran rakan baru dari Universiti Malaya menimbulan tanda tanya tentang status seksualoginya.

5. Dia suka webcam sambil gentel bulu dada!

Taniah Pisang & Isteri

15 ulasan:

  1. dia suka webcam sambil gentel bulu dada! hahaha gila

    BalasPadam
  2. hahaah...itu tabiat kot...tapi yg penting..ko kene tgok..dia web cam degn sape??hohoh...perhatikan betul2..jantina yg dia sedang berborak itu..hahahah...insyaAllah bersangke baik..hohohhoh

    BalasPadam
  3. setim sgt smpai gentel bulu dada en?

    BalasPadam
  4. yang lain aku tak ambik port sngt, tapi main webcam sambil gentel bulu dada ? eww. sedang buat video porno ke ape? hahahaha

    BalasPadam
  5. hang bila nak namatkan jaman sulo??

    BalasPadam
  6. yg num 5 tue ta tahan.
    pastu tertanye3, webcam ngan sape sambil gentel bulu dada?
    hhhahaah

    BalasPadam
  7. kalau lu webcam buat pe??hahahahah

    tunggu tmpat lu la plak dimusnahkan.heheh

    BalasPadam
  8. ko bile lg?haha

    ak xsuke laki ad bulu dada...yucksss

    BalasPadam
  9. tahniah pisangg.

    err. apa motif dia gentel bulu dada??

    BalasPadam
  10. Dear Online Friend,

    We wish you the best luck and Merry Xmas !

    The StarGames Team

    BalasPadam
  11. shada : ya pendang
    Fatin : tanya la sendiri. kah kah

    BalasPadam