Today :

02 November 2010

To Day . =)

"Pin pin..Pom pon..." Berbirat telingga gua pagi tadi. Akibat ada seekor Anasir mungkin Jin

barangkali yang tak power parking kereta VAVI ops..VIVA kt simpang rmh gua. Nyaris-nyaris

memapah keimanan gua .Semangat juang tido gua pagi tadi dah la tahap maksima.Rasa nak

turun baling batu feringgi dekat dia. Cik bedah betoi. Gua nk story sikit pasal Malcom X

ni. Bukan Cap ayam Punya orang. Otak dia ada inter COREi5 V-Pro kot. Tapi sayang dia kena

tembak.Biasa la. Orang yang baik selalu ada org benci .Duduk pulak dekat amerika lagi senang

kena shot la. Jeritannya menggoncang bumi beb.Dia tokoh islam afro yang di tembak ketika

memberikan ucapan. Gua upload Kemudian la pasal video-video dia.

Lepas tengok video dia. Gua nk share 1 Pegajaran yang gua dapat..Untuk apa lu orang belajar

tinggi-tinggi? Kalau setakat nk dapatkan SIJIL yang beharga.

you r wrong guy.Otak kita sudah dijajah.Itu Mentality orang YAHUDI.Mereka buat kita terikat

dengan pekerjaan & pangkat. Example mcm tak ada sijil x boleh hidup la.. Padahal zaman Nabi

Rasullullah SAW dulu tak pernah ada pon sistem ini..Ini lah yang gua terasa di brain wash gua

dan lu orang. Seriyus bila kita taksub kejar cita-cita. Ramai ank melayu kita,orang islam kita,

takut kalau xda pelajaran..Katanya tak boleh hidup..tanya la diri sendiri kalau tak percaya..Tapi

lu orang BELAJAR kerana ibadah itu gua respect !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan