Today :

16 November 2010

Legend of Pak Din Lembu



Perasaan ghairah pulang ke kampung kian menjadi-jadi.Selain rindu anak dan isteri di kampung halaman , lembu-lembu seksi dan montok memotivasikan gua untuk pulang di desa.Dah lama rasanya tidak tackle lembu dari belakang. Inilah masa yang di nanti-nantikan.

Pembunuhan halal secara beramai-ramai akan meyaksikan pertumpahan darah yang rakus. Pak Din Lembu adalah seorang "Legend" dalam kampung gua. Sejak dari gua kecil sampailah gua sebesar lembu. Pak Din Lembu lah yang akan menjadi "captain" pasukan pembunuh lembu.

Lembu-lembu kampung gua memang trauma bila mendengar nama Pak Din. Ada yang cuba membunuh diri dengan meminum air racun. Ada juga yang sanggup mati di langgar lari daripada jatuh ke tangan Pak Din. Pernah 1 ketika dulu bersepah batu nisan di tanah perkuburan akibat lembu yang bertempiaran melihat Pak Din.

Tapi kini Pak Din dalam keadaan low bateri tanda hampir tarikh luput.Sayang sekali zaman kegemilangan Pak Din Lembu tak panjangan akibat di mamah usia.Pak Din Lembu hanya mampu memberi strategik-strategik peperangan dari jauh sambil menghembuskan asap candu.

Walaupun Pak Din Lembu sudah cuci tangan terhadap lembu.Baru-baru ini gua digemparkan dengan kegiatan Pak Din dalam mencari alternatif menghilangkan ketagihan membunuh .


*****


PAK DIN LEMBU dah ada FACEBOOK ! MAFIA WAR lagi.



6 ulasan:

  1. haha..legend of pak din..
    skang men mafia wars lagi tu..
    level berapa dah ? hiks ~

    thanks :)
    (: عيد الأضحى

    BalasPadam
  2. pak din main tipu.semua anak cucu dia kena follow MAFIA dia.

    BalasPadam
  3. sumpah senak perut oh harini!
    makan macam orang kebuluq!
    hahaha
    selamat hari raya awak! :D

    BalasPadam