Today :

05 November 2010

FINAL EXAM ( musim pengadilan ).



Argh..mengeliat ala-ala yoga. Segar . Gua tatap jam di dinding.Baru menunjukan 6.10 Pagi. Gua dapat rasakan gua di dakap oleh syaitan yang enggan melepaskan gua daripada mimpi indah.
Lantas gua bangun dengan 50/50 keadaan diri kurang sedar menuju ke toilet..Gua tutup pintu cepat-cepat. Dalam hati gua. " haha padan muka itu syaitan mesti tersepit dekat pintu ". Lepas gua selesai sembahyang semua.

Gua pn mendedahkan diri gua dengan topic-topic panas untuk final exam gua.
Ternyata sekali Emaldino telah menghasilkan buku yang sangat dasyat.Sehingga gua amat sukar memahami isu kandungan beliau. Megapalah kita perlu belajar buku dari buku yahudi ini bilang hati gua. Tapi akibat sistem kapitalis pembelajaran yang telah ditempuh oleh nenek moyang kita.


Terpaksa la gua follow juga.Bak kata pepatah karang sing walia " rumah terbakar nmpak asapnya,hati yang terbakar siapa yang tahu " haha .. terpaksa mentelaah juga la buku itu.."nyot-nyot" "nyot- nyot"Mata gua tertumpu dekat bunyi itu.Datangnya dari hanset gua. Ada 1 Msg . "


Baca Multimedia Wajib jawab Final " dari clasmate gua. Pergh..Gua ape lagi cari nota la..cari punye cari. Tak ade.Time tu gelabah jap..Rasa mcm nk contact detektif Conan tlong carikan.Tapi berkat usaha gua jumpa SoftCopy je. Pergh. Jadilah pada tak ada .Bisik hati gua meyejukan hati sendiri.


Gua pon kebas motor skuter adek gua pergi ke CC berhampiran. Ada 2 ekor Awek Jage cc ni duk sengih-sengih ayam dekat gua. Gua kenal sorang nama dia Diana.Sebab dia budak kampung gua. Dia tanya pasal kawan gua lagi sorang yang pernah ke CC ini 1 ketika dahulu.
Gua jawab. Gua skrg Lone Ranger. dia senyap. Gua cakap nk print.


Dia senyum membalas tanda setuju sambil ON pc depan gua. Gua cucuk pendrive .Gua print 11 keping. Gua tanya bape ?

Dia senyuman kambing tanpa rasa bersalah dia jawab. 11 hinggit bukak komputer FREE je. haha.

Dalam hati gua rasa nk kompang je minah ni dengan kawan dia sekali,Walaupon kawan dia tak bersalah dalam hal ini. Nasib baik la bukan CC dia.


Rasional la sikitkan. Tak kan la sekeping sehinggit. Dah la hitam putih. Gua membalas senyuman dengan menghulurkan 11 hinggit .Ni la last gua print dekat kedai ni.Lepas ni Gua nk print sanggup gua bubuh minyak keta 11 hinggit. Gua pergi kedai jauh sikit.Baru sehelai 30 sen.Jimat tambah dapat jalan jauh lg..Gua untuk teruskan niat murni gua STUDY STUDY for final exam..

GUD LUCK FOR ALL MY FREN YANG SEDANG FINAL EXAM MCM GUA.

2 ulasan: